14-01-2012

Shopping
















Deze week ben ik vlug even naar Brugge geweest, naar de sale! 
We kwamen nogal laat toe dus was het vlug donker! 
Ik heb enkele items kunnen scoren bij Massimi Dutti, H&M, Zara en Esprit! 


This week I have been quickly to Bruges/Brugge, to the sale!
We arrived quite late so it was quick dark!
I have scored some items at Massimi Dutti, H&M, Zara and Esprit!


Broek|zara
Jas|h&m
Trui|h&m
Riem|bershka
Schoenen|h&m
Tas|h&m
Sjaal|h&m

Follow me on twitter,bloglovin

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's, vooral de zwaanfoto's. Cute.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem15.1.12

    great to see lighter shades. loving the chunky knit. looks so cosy
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke trui! Ik vind Brugge zo'n leuke stad om in rond te wandelen. Ben er alleen nog maar in de zomer geweest maar ik kan me voorstellen dat het er supergezellig is als het donker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit, en leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog!! Feel free to leave comments!
Enjoy and see you next time!