16-06-2012

16062012




Hello! Vandaag is er eindelijk weer een outfit op de blog! Het was een drukke week en dit weekend moet ik studeren want dinsdag heb ik mijn laatste examen ooit! Ik kan het niet geloven! :) Eindelijk afgestudeerd...
Ik ben nog altijd super blij met de jas die ik jaren geleden kocht ik de H&M! Ik krijg er nog steeds complimenten op :)

Hello! Today there is finally an outfit on the blog! It was a busy week and this weekend should i study because tuesday i have my last exam ever! I can not believe it! :) Finally graduated ...
I am still very happy with the jacket i bought years ago in the H&M! I still get compliments on :)


Broek|zara(old)
Top|zara
Jas|h&m (old)
Schoenen|pronto
Ring|h&m


Follow me on twitterbloglovin

1 opmerking:

  1. Mooi! De jas vind ik inderdaad ook erg leuk! Ik volg je! x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog!! Feel free to leave comments!
Enjoy and see you next time!